Khankawy Medical Student Association -KMSA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رابطة دارسى العلوم الطبية بمركز الخانكة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،،

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، Empty
مُساهمةموضوع: مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،،   مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 18, 2008 1:33 am

مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، 12c67b01c3

موقع رائع جدا به صور جميلة لجميع اجزاء ال Bone بالجسم..

اضغط بالماوس على الجزء المراد تعريفه هيكتب اسمه على طووول...

شوف انت عايز تذاكر ايه بالظبط وادخل عليه دلوقتيمش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، Mdr

اضغط على الصورة لدخول الموقع..مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، 2

مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، SKELETON_COLOR_GRAY_Ver2_s

اتفضلوا كمان لنك تاني لل Muscles & Nerves

مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، Head0e

لنك اخر لل Neuro
مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،، Bransh2a

تحياتي..،،،

https://kmsa.ahlamontada.net

مش لاقي Bone وعايز تذاكره كويس،عايز تذاكر Muscles و Neres بسهولة..ادخل هنا...،،
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Atlas Of Skeletal Muscles