Khankawy Medical Student Association -KMSA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


رابطة دارسى العلوم الطبية بمركز الخانكة
 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 كدت ابكي من الرعب ( قصة حلوة اوى )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin


عدد المساهمات : 1030
نقاط : 12
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمر : 35

كدت ابكي من الرعب ( قصة حلوة اوى ) Empty
مُساهمةموضوع: كدت ابكي من الرعب ( قصة حلوة اوى )   كدت ابكي من الرعب ( قصة حلوة اوى ) I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 1:00 am


• قمت من النوم فجأة

• في عيني نور غريب وقوي جدا

• أستغربت النور ده كله جي منين

• واندهشت لما لقيت الساعه بتشاور على 3 صباحا

• وأن مصباح الأوده مطفي

• طيب النور ده كله جي منين

• وانفزعت لما لقيت نص ايدي جو الحيطه

• شديتها بسرعه

• خرجت

• وانا ببصلها بكل اندهاش

• رجعتها تانى لقيتها دخلت جوه الحيطه

• استغربت ايه اللى بيحصلي ده

• وسمعت صوت ضحك

• بصيت نحيته

• لقيت اخويا نايم جمبي

• ولقيته بيحلم

• بيحلم انه راكب عربيه اخر موديل

• وانه رايح حفلة كبيره قوي

• لناس اغنيه قوي

• وانه لابس اغلى واشيك لبس

• عشان يكون احلى واحد في الحفلة

• وكان بيضحك وفرحان

• ابتسمت

• بعدين اتفزعت من اللى بيحصل

• وقمت من على السرير

• وجريت على اودة امي وابي

• قعدت اصحى

• فى امي واطبطب عليها

• وانديها بس هى مش بتستجيب

• قعدت انديها كتير واطبطب كتير

• ولقيتها فجأه قامت

• كانت مخضوضه قوي

• وبتبص يمين وشمال

• قولتلها يا ماما انت مش شيفانى

• لقيتها مش بترد

• ولا بتبصلي

• قعدت انادى

• ماما......ماما

• كانت حاطة ايدها على قلبها

• وبتقول بسم الله الرحمن الرحيم

• ولقيتها بطبطب على بابا وبتصحيه

• وقام

• قالت له قوم نطمن على الاولاد

• ده وقته

• قالتله معلش قلبي مش مطمن

• في حاجه غريبه

• وانا واقف مستغرب

• قعدت اقولها يا ماما

• انا اهو يا ماما

• انت مش شيفانى

• ياماما

• قامت ومشيت

• حاولت امسك هدومها لكن الهدوم مش بتتمسك

• جريت وقفت قدمها عدت من جوايا

• ملقتش غير انى امشي وراها

• وبابا كان وريا

• محاولتش ابصله

• عشان ما يتجاهلنيش برده

• دخلت امى الاوده وفتحت النور

• >مكنش عندى فرق لأن الدنيا كانت منورة اصل

• انفزعت لما لقيتنى نايم على السرير

• وقعدت ابص لجسمى وايدى وانا مستغرب

• انا ازاي بقيت اتنين

• انا مين ومين اللى نايم على السرير ده ان مكنش انا

• وقطع استغرابي

• جملة بابا استريحتى يا ستى اهم نايمين اهو

• لكن هي قالتله معلش انا عاوزه أطمن على محمد

• ولقيتهى بتقرب مني قصدى من الشخص اللى نايم مكانى

• وبتطبطب عليه كانت بتقوله يامحمد لكن هو مش بيرد وكانت

• بتطبطة بشويش وبدأت تهزه جامد

• جريت عليها وقلتلها يا ماما انا اهو

• رودي عليا

• لكن صوتها كان بيزيد خوف وكان بيعلى

• كانت بتنادي

• محمد.....محمد

• وفجأة صرخت ولقيت الصرخة بتوجعنى قوي

• كانها بتضربنى

• بكيت

• وقلتلها ما تصرخيش

• وهى بتقول محمد

• وبابا جري علي وحط ايده على وشى وصرخ وبكى

• وحسيت بالوجع تانى

• محمد مش بيرد والبكاء بيزيد وانا مش عارف اعمل ايه

• صحي اخويا على الصوت وهو بيسال في ايه

• ماما صرخت اخوك مات يا احمد مات وانا بقولها ببكائي لأ والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://kmsa.ahlamontada.net
 
كدت ابكي من الرعب ( قصة حلوة اوى )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Khankawy Medical Student Association -KMSA :: المنتدى العمومى :: قسم الاعلانات واستقبال الاقتراحات-
انتقل الى: